En världsbra start på dagen!

 
Tänk att man aldrig vet hur en dag ska bli när man vaknar på morgonen....Ibland blir det en skitdag av rang och ibland blir det den bästa dagen på länge! Som idag! Och nu vet jag att jag kan skriva för både mig och Jennie!
 
Halv 8 i morse ringde det på skype här hemma.Jag svarade och möttes av Sam´s glada ansikte tillsammans med  Muteesa,Musisi och Toney bland andra :) Och dom är på Bristol för att ge sig iväg på en function!
 
 
Jag får säga hej till alla och jobbar på att inte gråta. Sam går med telefonen in i P6-P7s klassrum och jag får se och säga hej till dom...In i klassrummet hos Top-class där jublet stiger då dom ser en viting vinka i en telefon :)
Vidare in till vår familjevän Kalema så jag får se honom.
Min tacksamhet känner inga gränser....Det låter kanske mesigt, men att få se dem.....det känns så jäkla skönt!
 
 
Jag smsar Jennie om att dom ringt och att hon ska hålla koll på sin telefon och efter några minuter är hon precis lika lycklig som jag! Hon får se och prata med dem som betyder lite extra för henne och kl 8 på morgonen så är dagen redan satt till att bli en riktigt bra dag att lägga på minnet.
 
 
Jag skänker en tanke av tacksamhet till Sam och till Muteesa som förstått vad det betyder för oss att vara med....och för att vi är vänner som gör det vi kan för varandra.
 
 
                                                                       Anna

Kommentarer
Postat av: Åse

Vilken härligt start på fredagen ! Härligt. Kram

2013-04-12 @ 10:24:28
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Anna

Den bästa! Kram :)

2013-04-12 @ 10:47:04
Postat av: Pia

Vad underbart, vilken start :) Den känslan sitter ju i hela dagen, t.o.m flera dagar! Ha en härlig helg :)
Kramar <3

2013-04-12 @ 14:30:29
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, det här kommer vi att leva på länge! :) Ha en bra helg du med! Kram!

2013-04-12 @ 16:45:16
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vilket smart sätt att kommunicera med varandra på fast ni är så långt ifrån. Förstår starten blev bra för er.

2013-04-12 @ 21:15:49
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, det är jättebra! :) Inget kan jämföras med att få se dem! Kram :)

2013-04-12 @ 21:58:38
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0