Födelsedag,Independence Day och att vara ensam.

Ytterligare en dag full med solsken och nu också semester för mig!
2 veckor väntar och även om vädret vänder så känns det ändå lyxigt att ha det här framför sig!
Min första dag tillbringades vid havet där jag hade några timmar med mig själv och jag behöver dom mer än någonsin just nu känner jag. Jag trivs bra med att vara med mig själv och jag reder ut mycket tankar då dom annars lätt bara snurrar.
Sen är jag inte den som är den utan jag älskar sällskap också och ser fram emot det glaset vin som Jennie och hennes man Martin precis bjöd över oss på.... så dit sticker vi alldeles strax!
 
 
För övrigt så kom jag just på att Eddies lilla dotter kommer att fylla 2 år då jag är där. Och så kommer jag också att få vara med och fira Ugandas 51a IndependenceDay den 9 oktober, tydligen en stor dag med mycket glädje!
 
Ser fram emot det och räknar dagarna nu....62 Days to go!
 
 
                                                                                  Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Mycket att se fram emot, ha en fin kväll. Kram

Svar: Ja...Jag hoppas på en bra resa och mycket upplevelser...:) Kram och Tack :) A
Jennie och Anna

2013-08-05 @ 20:51:22
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0