Lite träning och en sötnöt!

Ingenting värmer mitt hjärta mer än när världens bäste Sam skickar foton från deras liv i vardagen.
Jag ber inte om dem, men dom kommer ändå. Och på ett ögonblick så känner man sig nära dem igen,och det betyder oerhört mycket.
Fotona säger kanske inte andra så mycket, men oss gör det.....♥
 
 
Först ut Eddies lilla dotter! Hennes 2 årsdag kommer jag att få vara med att fira då jag är nere.
Envis som få och söt så klockorna stannar!
 
 
 
Sen har vi träning med brassbandet!
Eddie är med och ser för ovanlighetens skull lite sammanbiten ut :) Många,många timmar tränar ungdomarna på sina instrument. Utan noter och helt på gehör så krävs det att man känner musiken inom sig. Lägg därtill att man ska kunna marschera och att solen står mitt på himlen och steker, samt med inte alltför mycket mat i magen under en dag så är det en bedrift som barnen och ungdomarna genomför gång på gång.
 
 
                                                                               Anna
 
Vi vet att vi tjatar, men skillnaden vi tillsammans kan göra är enorm! Pengar som i det stor hela inte ens märks av att vi gör av med, förändrar stort för dem där nere.
8388-1,4 140 970-9
Hjälp oss att hjälpa!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Härliga bilder Anna, snart är du där, på riktigt. Kram

Svar: Ja....snart är jag där, och jag kan inte fatta det! Jag längtar ihjäl mig :) Kram! A
Jennie och Anna

2013-08-31 @ 14:44:30
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Fantastiskt att ni finns, ni eldsjälar :-)

Svar: JätteTack! :) Kram A
Jennie och Anna

2013-08-31 @ 19:06:38
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Helena

Vilka härliga bilder på barnen! Vad kul att se att de spelar och tränar på sina instrument så flitigt:) Duktiga de är!

SV; Då har du en rolig tid att se fram emot nästa sommar när det är dags för studenten. Tack för din gulliga kommentar.
Kram

Svar: Visst är dom duktiga! Inget gnäll om att man är trött där inte.... Må väl, kram A
Jennie och Anna

2013-08-31 @ 23:17:53
URL: http://helenassota.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0