Om att be om hjälp igen...

Vi vet att det inte var längesedan vi bad om er hjälp. Vi vet det och vi är oerhört tacksamma för den hjälpen ni ger, mer än vad jag tror att ni förstår.

 

Nu står vi inför det faktum att jag kommer att resa ner igen och vi befinner oss i ett väldigt annorlunda läge än vad vi är vana vid. Vårt största problem är antalet väskor. Jag får bara ta med mig 2 stycken.Vi kan köpa till max 2 väskor tror jag och betala övervikt för dem, men fortfarande är vi ljusår ifrån vad vi skulle behöva ha med oss.

2-3 väskor och 420 barn....det rimmar inte alls.

Därför måste vi den här gången tänka om lite och handla så mycket som möjligt som dom behöver på plats i Uganda.... och för att kunna göra det så behöver vi pengar.Pengar som vi inte har....

 

Finns det någon som skulle kunna tänka sig att att än en gång hjälpa oss att hjälpa våra barn?

Varje krona som vi kan få in kommer att göra en enorm skillnad för dem, och med handen på hjärtat.....hur stor skillnad gör verkligen några hundralappar för oss?

 

Så fastän vi ber om mer hjälp än vad vi borde göra så gör vi det iallafall...Vi skäms lite för det, men inte tillräckligt mycket för att låta bli.

 

Vi behöver hjälp att sprida att våra barn finns,för nånstans därute kanske någon sitter på nyckeln för lösningen för just våra barns bekymmer....

 

 

Vi tar tacksamt emot all hjälp till våra ungar!  Var med och gör skillnad du också!

Märk inbetalningen med Bristol 2013 eller med ditt namn...

 

 8388-1,4 140 970-7

 

                                                                  

                                                                                    Kram!

                                                                             

                                                                             Anna och Jennie

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Åse

Inte ska ni skämmas, att be om hjälp för något så här viktigt ska ni vara stolta över. Det ni gör för barnen på Bristol är fantastiskt, en slant kommer och jag sprider vidare. Kram

Svar: Tack <3! Kram
Jennie och Anna

2013-08-07 @ 16:06:22
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Melody and M.E

Kan bara hålla med Åse och självklart kommer det en slant ifrån oss!
Att veta att det man skänker kommer fram och gör nytta, gör det lätt att bidra!
Melody och hennes matte

Svar: Tack för er hjälp än en gång.... <3 Och tack för att du tror på det vi gör! Kram! A
Jennie och Anna

2013-08-08 @ 11:36:35
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: Nina Hedberg

Det är bra att ni frågar efter något som ni vet att barnen behöver. Jag tänkte lägga in en hänvisning på min blogg imorgon, om det är ok? Med länk till er blogg.

Självklart sätter jag också in en slant! Det är ett superbra jobb ni gör! Önskar att fler inkl mig själv gav mer.

Kram Nina

Svar: Vi är oerhört tacksamma om du gör det! Ju fler som vet och som läser ju större är chansen till hjälp! Tack så hemskt mycket! Kram! A
Jennie och Anna

2013-08-08 @ 14:17:04
URL: http://ninahedberg.blogspot.com
Postat av: Corli

Jennie jag kunde bara lite, men om många ger lite blir det som de små bäckarna! Vi har samma bank så det gick lätt MEN jag fick bara plats med Bristo2013, sen var tecknen slut!
Lycka till och kanske kan jag lite mån mer gång! 💗

Svar: Tack! säger Jennie och hennes kollega Anna. Ingen summa är för liten, känn inte det, för det är tillsammans som vi gör skillnad! Tack igen! Kram....
Jennie och Anna

2013-08-08 @ 14:18:42
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0