Det ordnar sig, det gör det nästan alltid!

 

Jag är sanslöst efter i min planering!

Eller planerat har jag ju bevisligen inte gjort för då hade det inte sett ut såhär....

Jag inser att vi åker på söndag och jag har ännu inte handlat några julklappar.

Vi har 2 par skidstrumpor på 5 personer. Vi är 1 jacka och 2 par skidbyxor kort, vantar fattas till 2, och jag kommer hem sent ikväll. Jättebra jobbat verkligen....

På riktigt vet jag inte hur jag ska få ihop det....Men det löser sig, det gör det alltid.

Och på nåt sätt så känns det ändå som ett litet problem i sammanhanget...

 

Ytterligare ett kuvert dimper ner på jobbet med pengar till barnen, en annan avstår nåt till sig själv och skänker istället.

En familj låter bli att skicka julkort det här året och skänker vad det hade kostat till våra barn...

Vi vet inte hur vi ska kunna tacka nog, och vi kan inte säga det nog många gånger, NI GÖR SKILLNAD! 

Glöm aldrig någonsin det.

 

 
 
 
 
                                                                                        Anna
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Att avstå något i vårt välfärdssamhälle är inte så svårt när man vet att det kan göra stor skillnad för någon som behöver det bättre. Det infinner sig en varm känsla i hjärtat och det är väldigt skönt. Jul Kram

Svar: Fast faktum kvarstår att långt ifrån alla känner så... Men vi är oerhört tacksamma för alla som gör det, för den hjälpen gör verkligen skillnad... Kramar till dig, A
Jennie och Anna

2013-12-21 @ 11:41:14
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0