En stor dag på Bristol Academy!

 
Idag vaknade jag med fjärilar i magen. Som så ofta rör det sig då om Eddie och om barnen.
Idag hade jag med lätthet satt mig på första bästa plan ner till Uganda och jag vet att Jennie gärna hade gjort detsamma, därför att idag är det fest på Bristol! ♥
 
 
Dels är det graduation för våra små barn, dom som går i Top-class och ska börja "riktiga" skolan nästa år,P1.
Dom får jättefina uniformer och hattar på sig och är så gudomligt söta så man nästan dör.
Deras föräldrar är där och tittar på dem och Eddie delar ut diplom till alla barn.
 
Sen är det faktiskt dags för barnens julklappar idag också... Sam kommer att vara där att fota åt oss så vi ska få se, men idag hade man som sagt mer än gärna suttit i en av bänkarna bara för att få vara nära och se allt med egna ögon. Mitt hjärta värker av stolthet för att jag och Jennie får vara  en del av det här och idag vet jag att vi också har en oerhört stolt Eddie som får chansen att göra detta för sina barn för det här händer inte varje dag.
 
 
Vi lovar att bilder från dagen kommer så snart vi har några, för en del av er är nog precis lika nyfikna som vi är!
 
Vårt team i Uganda Jennie, Eddie, jag och Sam.Det kunde inte varit bättre.
 
 
                                                                               Anna
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Vilket underbart inlägg! Det fullkomligt ångar av förväntan och glädje hos barnen! Verkligen deras dag idag! Stort tack också för brevet som kom igår, vi är så glada över att få ta del av verksamheten! Satt igår och spanade igenom gamla inlägg i hopp om att "vårt" fadderbarn skulle kännas igen på ngn bild!
Hos oss stormar det ute idag, i Kampala lär solen skina! Samt alla barnens hjärtan!
Må så gott!
Kram Anna

Svar: Ja, idag har det varit barnens dag :) Väntar spänt på rapporter från Eddie och Sam!Tack för att ni vill vara med oss! Er lille kille ska med all säkerhet dyka upp här på bloggen snart :)
Tack och massa kramar till er! A
Jennie och Anna

2013-12-05 @ 11:43:04
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0