Håll en tumme....!

Efter en god natts sömn, förövrigt den bästa på länge tack vare gårdagen, så laddar vi nu för ytterligare en föreläsning. Den sista innan vi åker om 9 dagar nu (!).
Det pirrar i magen för man vill alltid att en föreläsning ska få folk att förstå och bli lite tagna...
Idag är det vuxna människor vi ska tala inför och inte barn....Håll gärna en tumme eller två, det kan behövas :)
Vi är inga vana föreläsare utan allt måste komma från hjärtat, nåt annat kan vi inte...
 
Idag behöver jag nog en tumme till kvällen också. Jag och min man ska bjuda på en förrätt vi aldrig gjort tidigare....den är skitenkel och god att äta ute på restaurang men jag vet inte om det är gott att göra hemma.
Men det ger sig om jag får skämmas ikväll....men det är ju bara mat å andra sidan och en äcklig förrätt har ingen människa dött av och dessutom kan ju mina svägerskor briljera med sin matkonst efter mig vilket kommer att göra att vi alla går mätta och glada och kanske lite vinrusiga därifrån framåt natten...
 
 
För övrigt önskar jag er alla en skön lördag! Tack för att ni finns!
 
 
                                           Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Håller båda tummarna och de fyrbenta håller alla åtta tassarna , det går säkert super bra ! Kram

2013-02-09 @ 12:19:45
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Anna

Första delen, föreläsningen blev den sämsta ever...nu är det bara förrätten kvar. Den kan nog inte bli värre. Men Tack för tummar och tassar! Kram!

2013-02-09 @ 15:13:01
Postat av: Sandra

Hoppas att föreläsningen gick bra, kan väl inte gå
Mer än bra om ni talar från hjärtat- heja er!
Och vilken fantastisk insats av Åse!

Kram Sandra

2013-02-09 @ 22:32:56
URL: http://vitasmultron.blogspot.se
Postat av: Anna

Föreläsningen gick inte jättebra.... Man har ibland lite sämre dagar, idag var en sådan. Men,men.
Visst är det häftigt av Åse! Kram på dig, och Tack!

2013-02-09 @ 22:47:48
Postat av: Min plats i solen

Håller tummarna för att det blev en riktigt bra lördag med både föreläsning och förrätt och vad härligt att Åse kunde hjälpa er. Vilken vardagshjälte! :)

Stor kram
Lotta

2013-02-09 @ 23:05:01
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Anna

Föreläsningen gick mindre bra, men förrätten blev bättre! Riktig god till och med! Åse är grym :)! Stor kram tillbaka!

2013-02-09 @ 23:19:50
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0