Glad!

Jag var med i en tävling inne hos Zandra som har bloggen Augustifamiljen......Jäkla fin blogg förresten...
Och jag vann :)
 
Ett valfritt smycke hos Frida, på Design Frida Holm. Jag hade svårt att välja för det fanns mycket fint, men till slut så bestämde jag mig och igår fick jag hem det. Jag är mer än nöjd!
Nu har jag mina egna med mig runt halsen också!
 
Tack Frida för det fina halsbandet och Zandra för att du drog mitt namn!
 
 
 
                                                                      Anna

Kommentarer
Postat av: åse

Grattis så fint och härligt att kunna bära med sig "sina" runt halsen. Kram

2013-01-08 @ 12:04:27
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Anna

Tack, och kram tillbaka! :)

2013-01-08 @ 12:21:23
Postat av: Linda

Grattis och vad fina brickor. Jag funderar på att ge barnens namn till min man så han kan ha dom runt halsen.

Kram Linda

2013-01-08 @ 15:14:36
URL: http://www.hemmapaekbacken.blogspot.se/
Postat av: Anna

Ja visst var dom fina :) Jag gillar dom verkligen! En bra present tycker jag, kram!

2013-01-08 @ 15:57:42
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0