10 av hur många som helst....

Jag fullständigt avskyr att vara med på kort.... Jag blir alltid förtvivlat ful och ser aldrig liksom normal ut.

En del har ju värsta fotosmajlet och blir liksom alltid bra även om dom just simmat 3 kilometer i saltvatten.

Jennie blir alltid bra tex, och våran kompis Anki kan nog inte ens bli ful på ett kort.

Själv tillhör kategorin fotoförstörare....

 

Är det nån som blundar...... -Anna

Är det nån som sträcker ut tungan....-Anna

Nån som har en hand i håret....-Anna

Nån som drar ut trosorna ur baken....TADAAAAA!!  -Anna......

 

Tröttsamt......

MEN.... på korten vi har från Uganda så ser jag nåt helt annat.

Där finns säkert 10 kort som jag är nöjd med där jag själv är med.

Jag ser glad ut på riktigt och jag försöker inte ens.Sen att det finns ytterligare 1000 kort som är mindre bra, det var ju en annan sak....

 

 
Detta är faktiskt ett utav mina absoluta favoritkort. Uganda 2008...Sista kvällen på hotellet med en barbeque, och Sam hade efter nästan 2 veckor vågat sig fram för att prata. Han kom med sin stol och satte sig och den där kvällen gick fort. Med usel engelska och en väldigt blyg kille så blev ändå en kväll som vi fortfarande bär med oss. Ibland fastnar folk i hjärtat från första stund, och man vet att dom är speciella, man vet bara inte varför , men det spelar ju faktiskt ingen roll......
 
 
    Anna

Kommentarer
Postat av: Anki

Nu ska du inte överdriva,det finns dåliga kort på mig jag lovar. Och jag tycker att det finns många bra kort på dig. Jag har iallafall ett riktigt bra som är tagit på en semesterresa i Grekland!!;);)
Kram på dig!

Svar: Jag överdriver inte..... :) Just det där från Grekland hade jag ju glömt bort, det är ju riktigt bra ;) Hahhahha! Kram A :)
Jennie och Anna

2013-07-25 @ 10:21:36
Postat av: Maria

Jag vet precis vad du pratar om för jag blir A L D R I G bra på kort! De gånger jag blir bra på kort har jag ingen aning om att jag blir fotograferad. Och så finns det kanske något bra kort från en fest eller så ;-)
Men kortet på dig i inlägget är riktigt bra!

Svar: Åk till Afrika så kanske du också blir bra då? :) Jag gillar som sagt också det kortet, mycket också för att jag minns känslan jag hade inuti.... Ha en bra dag! Kram A
Jennie och Anna

2013-07-27 @ 16:11:52
URL: http://www.maria-jagochdemina.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0