Bättre humör och Function Day!

Idag tänker jag kliva ut ur kontoret.... Humöret är bättre och jag är inte längre en olägenhet för andra....kanske lite men jag är ingen direkt fara i alla fall! :)
Dessutom hade det vart dumt att stanna här eftersom det är min jobbarhelg...
 
 
En kort liten rapport här på morgonen ifrån Uganda säger att brassbandet är på plats för ytterligare en function!Glada barn och ungdomar som älskar dom här dagarna. Ungdomarna för att dom får hänga med sina vänner och barnen mest för att dom får hänga med ungdomarna...precis som här alltså!
 
Kenneth och Derrick från en function från ett tidigare tillfälle....
 
 
Dagarna ter sig ju ganska likt för människorna i fattiga länder, det finns ju inget utrymme att hitta på saker så som vi gör. Man slår liksom inte ihjäl ett par timmar med en shopping, eller ett restaurangbesök. Man kan inte heller dröna framför en dator en hel dag.... så många blir rstlösa helt enkelt och då är det såklart kul att få komma ut på dessa spelningarna. Får man dessutom göra det man älskar att göra så är det ju toppen!
 
 
Nähäpp....sälja korv var det ju jag skulle göra idag...
Er önskar jag en fin lördag!
 
 
 kram Anna

Kommentarer
Postat av: Hörni

Så bra att de har sina spelningar, både något vettigt att göra och så drar det in pengar dessutom.

Hoppas du fick en fin korvsäljardag. :)

Svar: Ja, det är jättebra! :) Korv sålde jag för det vilda, och bra gick det! Kram A
Jennie och Anna

2013-07-06 @ 23:12:34
URL: http://horni.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0