Faisal spelar tuba så det ryker!

Idag känns det som att det är svårt att veta vad jag ska skriva om... inlägget och känslan av det jag kunde få skriva igår toppar som ett av mina absolut skönaste inlägg under bloggens ganska korta historia.
Inte det mest välskrivna kanske, men just känslan var obeskrivbar!
 
 
Idag har jag av Sam fått veta att dom är iväg på en function, och den nya Tuban likaså :)
Turen att få spela på den idag föll på en kille som heter Faisal, så han är nog glad!
 
 
Förövrigt så laddar jag och Jennie för en restaurangkväll tillsammans med våra familjer.
Alla vill följa med vilket inte hör till vanligheterna numera med bara tonårsbarn, men ibland så passar det alla och man kan få till det. Supermysigt ska det bli i alla fall! Så.... nu ska jag gå och granna till mig lite.....det tar sin tid!
 
 
                                                                        Ha en skön Lördag!
 
                                                                                   Anna
  

Kommentarer
Postat av: Åse

Hoppas du blev grann, ;-) härligt med en function där nya tuban får vara med. Kram

Svar: Alltså.....grann o grann....jag vet inte det jag, men kul hade vi :) Och tuban ligger högst på listan så nog får den vara med! Kram! A
Jennie och Anna

2013-07-27 @ 20:08:34
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0