It could beeeee......

Det kan vara så att vi firar lite födelsedag här idag.....och det kan vara så att det är jag som fyller år.
 
Jag har kommit upp i den åldern då man lika gärna kunnat glömma av att man fyllde om det inte vore för att barnen tycker att man ska fira....Och lite god mat och fika har ju föralldel ingen dött av!
 
 
Åldern har jag lärt mig är helt oväsentlig åtminstone i Uganda och eftersom jag älskar det där landet så tar jag till mig deras inställning till just ålder....
 
Att det är stort att fylla år i vårt land vet ju alla. Man vet när man fyller år, vilken tid man är född,vad man vägde och hur lång man var. Just det där har ingen en aning om i Uganda, det är oviktigt.
Galet att det är så men det är det.
 
 
Kanske borde förbereda lite nu......japps, så får det bli!
 
 
                                 Anna

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Grattis!!!

2013-05-02 @ 18:30:07
URL: http://jagborikanada.blogspot.ca
Postat av: Melody

Klart man ska passa på att fira när man fyller år och åldern spelar ju absolut ingen roll!
Så vi säger "Hipp Hipp Hurra på din födelsedag"!
Så har vi en liten fråga: får vi visa fotografiet med flickan som fick
Melodys docka på bloggen? Vi åkte ju till Spanien precis efter vi fått fotot så inte hunnit haft något inlägg om det.
Födelsedagskramar från Melodys matte

2013-05-02 @ 20:13:57
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: Anna

Tack Ann-Sofie! :)

2013-05-02 @ 21:52:25
Postat av: Anna

Tack! :)
Och självklart får ni visa bilden och skriva om det på bloggen :) Det är bara roligt!

Kram!

2013-05-02 @ 21:54:29
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0