Jag önskar.....

Alltid och hela tiden rör sig rör sig tankarna kring Bristol på ett eller annat sätt....och varje dag så hoppas jag och drömmer om.....

 

  • Att åka tillbaka till dem......helst nu!
  • Att några av dem ska kunna komma till oss, för att få se hur vi har det....
  • Att varenda unge ska vara mätt varje dag.
  • Att alla skulle få känna sig älskade....så som varje människa förtjänar.
  • Att alla här förstod vad lite som krävs av var och en av oss, om alla bara gjorde något.
  • Att vi tagit rätt beslut i vår iver att hjälpa dem.
  • Att vi kunde säga till Eddie ; Du, vi kommer lösa det här.....oroa dig inte

 

För visst är det okej att hoppas och drömma om precis vad som helst?

 
 
                                                                          Anna

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Hopp och drömmar är viktigt. Tror det driver oss framåt.

2013-05-21 @ 20:38:38
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Queen of Kammebornia

Vackra fina drömmar som jag hoppas får gå i uppfyllelse!

2013-05-21 @ 20:48:39
URL: http://queenofkammebornia.se
Postat av: Anna

Lottiz...det tror jag med :) Och tror man inte går det aldrig! Kram Anna

2013-05-21 @ 21:10:57
Postat av: Anna

Queen K.... Det hoppas jag också att dom gör...så evinnerligt mycket. Kram Anna

2013-05-21 @ 21:12:23
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0