Kolla här då! :)

Visst har vi fått det fint?
Vi har fått hjälp att göra om härinne och aldrig trodde jag väl att det skulle bli såhär!
Om man inte ser den nya designen så ska man trycka på F5....det har jag fått lära mig!
 
 
Ni vet den där känslan man kan få när det inte riktigt blir som man tänkt sig, utan mycket mycket bättre, den har jag nu! Så himla kul! Och hjälp fick vi utan ett ord om att det skulle vara jobbigt, besvärligt eller något annat ifrån en människa som vi aldrig någonsin mött.....
Mailen har haglat tätt under ett par dagar och det känns som att man mailat med en gammal vän....Det tycker jag är helt fantastiskt och det är väl det som alla pratar om som bloggar också.....vänligheten man möter i den här världen! Okej.... kanske inte alltid och överallt, men bland dom mindre bloggarna iallafall!
 
 
Jag vet numera att hon heter Gun! Fast hon är också Hörni! Hon har vart med oss ett litet tag på en kant och jag tror faktiskt att det var Gun som också kläckte idén med en insamling för att vi skulle få med oss extraväskor då vi senast reste ner....den insamlingen som Åse sen skötte!
 
Tänk vilken tur vi har haft som får med oss såna här människor på vår resa för att hjälpa barnen....
Det gör det enkelt för oss!
Vi har också Pia som bor i vårt samhälle som engagerar sig och som fått med den största delen av sin familj också! Vi har en fantastiskt kul historia om den familjens engagemang som jag kommer att skriva om lite längre fram :)
 
 
Vi hoppas såklart att ni kommer att fortsätta att trivas härinne!
TusenTack igen Gun! Du är fantastisk!
 
     
                                                                        Anna
 
Förresten!
Igår ringde Sam på skype ifrån Bristol och då jag visste att Jennie satt i bilen på väg hem från jobbet så ringde jag hit henne snabbt som attan och vi fick se och prata med våra barn! Det var mest jubel och vinkningar och en massa skratt! Så kul att se dem och avståndet känns lite mindre för en stund :)
Sam vet vad hans ska göra för att få oss glada!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hörni!

Åh, tack för de fina orden! Är du nöjd så är jag nöjd. :) Det har varit jättekul att hjälpa er och jag har lärt mig en massa nytt.

Har några frågor till dig, men det tar jag på mail alldeles strax.

2013-05-30 @ 08:57:52
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Pia

Aha, var det så det låg till. Ja Hörni, det har du gjort grymt bra!!! Nu blir jag mer än nyfiken Anna, vad har jag nu mer hittat på som du kan skriva om.... ;)
Kramen

2013-05-30 @ 09:28:22
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Postat av: Eddie och barnen....

Vi är nöjda! :) Och som Sam bukar säga....More than so much! Kram igen :) Anna

2013-05-30 @ 10:02:58
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Postat av: Eddie och barnen....

Pia... Det kanske är mer din syster som hittat på nåt :) Men du har väl fört in henne i det här "fördärvet" med Bristol, så på sätt och vis har du en del i det också :) Kram tillbaka! Anna

2013-05-30 @ 10:05:00
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Postat av: Åse

Men wao så snyggt , heja Gun så duktig hon är och hurra för att hon kom med idén om väskinsamlingen och hurra för oss alla som såg till att två väskor fick följa med på resan, och hurra för er som gör ett så fantastiskt arbete. HURRA !
Kram

Svar: Visst blev den fin? :) Tillsammans gör vi skillnad stämmer bra i många avseenden! Kram!
Jennie och Anna

2013-05-30 @ 12:13:38
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Gun är fantastiskt duktig - och det är ni också!
:-)

2013-05-30 @ 17:20:06
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Eddie och barnen....

Det tycker vi med! Och Tack! :) Anna

2013-05-30 @ 17:27:08
Postat av: Maria

Hej Anna! Har precis tittat in här för första gången och hittade hit genom Hörni´s blogg.
Jag har klickat runt lite härinne och vill bara ge er en stor eloge för ert engagemang. Alla bilder på er tillsammans med barnen är helt underbara att se. Vilken glädje och kärlek som syns i era ögon ♥ Jag kommer absolut att följa er i fortsättningen och bidra med en slant då och då. Dotterns skolklass har ett fadderbarn och jag tänker ofta att jag skulle kunna göra mer för att hjälpa. Nu vet jag att jag kan det och att hjälpen definitivt kommer till rätt ställe!
Kram Maria

Svar: Du är mer än välkommen att följa vårt arbete och vårt liv med barnen på Bristol! Jättekul att du hittat till oss :) Ord som dina får oss att orka hur mycket som helst, och ja, hjälpen kommer fram! Varenda krona, det finns inget annat. TusenTack! Kram
Jennie och Anna

2013-05-30 @ 18:01:24
URL: http://www.maria-jagochdemina.blogspot.com
Postat av: Anse

Vad fint det blev! Bra jobbat Hörni :)

2013-05-30 @ 22:43:15
Postat av: Eddie och barnen.....

Ja visst blev det snyggt Anse? :) Kram Anna

2013-05-30 @ 22:44:57
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Postat av: Helena

Vilken snygg sida ni har fått till!!! det är alltid roligt att snygga till designen på bloggen:) Jag tycker så mycket om bilderna för de speglar både värme och kärlek. Kram

Svar: Ja vi är så nöjda! Man kan inte annat än att älska dom här människorna...man gör det bara för det finns inget ont i dem...Kram!
Jennie och Anna

2013-05-30 @ 23:35:40
URL: http://helenassota.se
Postat av: Melody

Det blev riktigt bra och det är så roligt att läsa att flera och flera engagerar sig och följer er! Tittar själv in här varje dag och följer er!
Hoppas bidragen till instrumenten fortsätter komma in!
Det kändes helt rätt att skänka en slant till det projektet!
Kram
Melodys matte

Svar: Vi är så nöjda så med bloggen :) Insamlingen har gått lite trögt men så är det ibland, det ska säkert räcka till något! Tack för ditt bidrag och tack för att du vill vara med! Kram A
Jennie och Anna

2013-05-31 @ 07:47:20
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0