Älskade barn!

Vår familjeväns verksamhet ligger oss varmt om hjärtat, så är det bara...Vi sliter ganska hårt för att få den att fungera och det är mycket jobb för att få ihop det.
När så responsen kommer från en del barn då man är nere och dom säger tillexempel :
 
Hälsa min Anette att jag saknar henne!
Kommer Solgerd med er nästa gång? Eller,
Ge min Ingela en kram från mig!
 
Då vet man att det är värt allt slit! Älskade ungar!
 
Kironde....
Aisha....
Stollen Andrew...
Halima...
Batte...
och till sist sötungen Namugambe!

Anna

Kommentarer
Postat av: na

Underbart! Alla behöver ngn som bryr sig lite extra! Som sagt, bara hör av er om ni kan tänka er ytterligare en familj här hemma!
Kram Anna

Svar: Visst är dom fina? :) Vi hör av oss så fort vi är redo! :) Kram A
Jennie och Anna

2013-11-04 @ 21:43:54
Postat av: CreandoPhoto

Åh, vad det är fint att hinna läsa och skriva här igen. Jag läser och tittar och läser och tittar. Och så slås jag av något..nämligen det att jag ser så mycket liv och glädje hos de här barnen. Det liksom lyser i ögonen på dem på ett sätt som jag sällan ser när jag träffar barn i mitt jobb här. Våra barn som har det svårt... Undrar vad som ger den glädjen hos dessa barn, som har det så oerhört tufft..?

Svar: Jag undrar också vad det är som får dem att ändå se lyckliga ut? Vi ser det långt upp i åldrarna dessutom.... Tack för att du läser... Kram A
Jennie och Anna

2013-11-05 @ 01:55:28
URL: http://www.creandophoto.se/blogg
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0