Butterflies in my stomach!

Idag flyger det fjärilar i magen kan jag lova..... Ny föreläsning på gång i dag med helt nytt upplägg.

Jag har inte haft tillräckligt med tid att sätta den då jag har tusen tankar som flyger runt i huvudet och jag har svårt att koncentrera mig på det jag ska... Hoppas Jennie är superstabil och lugn som alltid....

Man vill inte misslyckas med att förmedla känslan vi har för Eddie,barnen och ungdomarna på Bristol, dom är för värdefulla för det.

Eddie vet vad vi ska göra och peppningen har kommit från han nu på morgonen. Det gör det hela lite lättare då man rycks tillbaka till sanningen och anledningen till att vi gör det här som jag faktiskt egentligen är oerhört obekväm med.

Vi gör det för Eddie, och vi gör det för barnen och helt plötsligt så vet jag att det är värt det.

 

Men håll gärna en tumme eller två, jag tror vi behöver dom!

 

                                                                                  Anna

 

 

Ett litet  tillägg såhär i efterhand! Vi gjorde det. Vi gjorde det dessutom riktigt bra! Stora ord för att komma från mig,om oss själva, men just nu är jag stolt!

3000 kr drog vi dessutom in till våra älskade barn, bara genom att prata om dem....!

Today Eddie... We were Heavy!

 

                                                                                           A

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Håller tummarna för er idag! Säker på att det går briljant då ni brinner för er sak!
Trevlig helg!
Kram Anna i Skåne

Svar: Tack för tummarna! Det gick tusan så bra idag och det är vi så tacksamma för! Ha en bra helg ni med, du och dina pojkar! Kram A
Jennie och Anna

2013-11-08 @ 12:34:00
Postat av: Pia

Ni behöver inte mina tummar, ni har mitt hjärta. Och det säger mig att ni kommer att lyckas, vad ni än tar er för!!!
Kramen

Svar: Åh....Tack så jättemycket! :) Att få hjärtan sådär är ju en fantastiskt fin gåva, vi ska vårda det! :) Kram!
Jennie och Anna

2013-11-08 @ 21:45:54
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Sandra

Sluta var rädd för att inte lyckas förmedla era känslor, det går inte att ta miste på! Kram

Svar: Det är inte så lätt att sluta sådär bara....Man känner vad man känner! :) Tack för att du inte tar miste... Massa kramar A!
Jennie och Anna

2013-11-08 @ 22:02:00
Postat av: Uffe

heja er bägge! :-)

Svar: Tack, och heja dig med! Filmen gjorde sig skitbra i redovisningen! :) Kram A
Jennie och Anna

2013-11-09 @ 01:40:45
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0