Det känns konstigt...

Det är än idag en oerhört konstig känsla att se sig själv med barn som inte är mina men som ändå fångat mitt hjärta så totalt. Eller att verkligen känna en samhörighet med människor som är så olik en själv, fastän olikheten bara sitter på utsidan vet jag numer, vi är lika inuti....
Jag slås av en enorm tacksamhet när jag på riktigt tänker på vad vi får vara med om i våra liv jag och Jennie....
 
Eddie och hans fru Anne.... Ovärderliga vänner numera...
Eddie och jag! Ingen kan slänga käft som Eddie.... Hur kul som helst :)
En skoluniform som hamnat på sniskan efter bus kan man behöva lite hjälp att ordna till....
 För att sen kunna busa lite till!
 
Dom här stunderna är dom bästa...Att få ge dem en stund i lugn och ro och att bara få vara nära...
Och så Sam och jag i en vitkålsodling!....Sam är Sam och det finns inget mer att säga om honom.
Bäst är han helt enkelt, och väldigt rolig! 
 
Er önskar jag en fin lördag!
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Åse

en fantastisk resa som ni får vara med om, en resa där ni gör så stor skillnad för barnen på Bristol. Vänskap ett vackert ord och så mycket vackrare i verkligheten. Kram och ha en fin kväll.

Svar: Vänskap är vackert på alla vis... Kram och Tack, Anna
Jennie och Anna

2013-11-10 @ 18:01:15
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0