Nalukomwa Fesali

 
Det finns barn som hörs och syns överallt. Det är ingen skillnad vart du befinner dig i världen.
Det är således precis likadant i Uganda och på Bristol. Nån som definitivt inte hörs, men som man ändå ser är
Nalukomwa Fesali. Nalukomwas storebror Makanga har vi haft med oss i vårt familjevänsprojekt sedan starten och när vi sedan kom ner till Uganda, om det var 2012 eller februari 2013 och såg Nalukomwa så föstod vi att det det där var en lillebror till just Makanga...
 
Bröder som är lika som bär!
 
När dom där barnen som inte hörs vill något, då lyssnar man på det. Och Nalukomwa ville att jag skulle ta kort på honom i hans säng och visa för hans familjevänner... 
Elin,Andreas och Mille....Här är Nalukomwa på sin egna plats i världen!
 
 
                                                                                Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad glad jag blir att få se Nalukomwa här på bloggen, äntligen! :)

Svar: Vad bra att du blev glad! Det blir jag med när jag ser honom :) Kram A
Jennie och Anna

2013-11-26 @ 16:07:10
Postat av: camilla

Vilka fina killar!
Kram!

Svar: Världsfina! :) Kram tillbaka! A
Jennie och Anna

2013-11-27 @ 07:43:22
URL: http://cammo69.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0