Bra planering och för fulla väskor!

Av nån outgrundlig anledning så hopar sig allt precis innan man ska åka nånstans. Varför planerar man så?
Och inte kan man skylla på nån annan heller....
Idag har jag ledig dag från jobbet och idag innebär det en tur till Vessigebro och en barngrupp där för att visa bilder och prata om våra barn på Bristol. Jättekul!
Barn är lite läskiga för det kan komma vad som helst ur munnen på dem, samtidigt så är barn de som är absolut roligast att möta för dom har oftast oerhört mycket kloka funderingar kring att barnens liv i Uganda är så olik deras egen. För min del är det här en utmaning då jag ska befinna mig bland barn i en kyrka vilket innebär att jag helst (absolut inte) ska slänga in några svordomar i mitt språk.....vilket tyvärr händer lite för ofta i vanliga fall....
Håll en tumme att jag skärper till mig!
 
 
Vad gäller packningen så var Jennie här en sväng igår och kollade av litegrann och innan allt är packat som vi tänkt ha med oss så väger väskorna mer än dom får så istället för att packa i får vi packa ur. Så läget där är precis som vanligt... Allt packas ner och upp hur många gånger som helst innan man känner sig någorlunda nöjd.
 
 
Ett snabbt meddelande från Sam kom sent igår kväll..... Anna, I now counting 4 days :)!
Och ja Sam.... det gör jag med!
4 dagar sen står jag med fötterna på Ugandisk mark igen...
 
 
                                                                                   Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Kramar till dig <3

Svar: Tack! Och kramar tillbaka <3 A
Jennie och Anna

2013-10-02 @ 11:00:21
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0