I dag kom det kort!

I går blev jag övertalad att skaffa Wiber. Vet inte varför jag inte har skaffat det tidigare men en hel ny värld har ju liksom öppnats upp för oss när det gäller att hålla kontakten bra, säkert och framför allt är det gratis!!
 
I morse så skickade vi lite meddelande fram och tillbaka. Jag hade lite frågor som jag behövde ha svar på och för att inte krångla till det ännu mer än jag redan hade gjort så ringde Anna upp mig. Åh va härligt att höra hennes röst igen, hon verkade så glad och lugn.
 
I dag så var planerna att Anna skulle följa med ut på en function när brassbandet var ute och spelade. Detta blev dock inställt då presidenten skulle finnas på platsen som brassbandet skulle göra sin spelningen på och då fick man under några omständigheter inte filma eller ta kort. Är så otroligt glad att Anna inte följde med dom utan att hon fick reda på det i tid så hon inte hade lassat upp hela sin film och kamera utrustning mitt framför ögonen på säkerhetsvakterna. Det hade nog kunnat sluta illa........!
 
Istället blev det en heldag på Bristol, och det är inte så bara kan jag lova. Det finns inget bättre än att bara få vara där och låta barnen komma till en och man får prata med dom äldre ungdomarna. Under dagen som gått har det trillat in lite kort som jag tänker att ni nog gärna vill se. Vad som händer i morgon har jag faktiskt ingen aning om utan jag får nog precis som ni hålla mig till tåls.
 
 
 
Anna berättade för mig i går att dom hade rakat av lilla Provias hår. Provia är tjejen som jag sitter tillsammans med uppe i headern........
 
 
Storkillarna Derrick i mitten och Toney i rutig skjorta. I vanliga fall hade dom varit i sin skola men efter spelningen idag så fick dom ledigt.
 
 
Inte det bästa kortet på Eddie, men jag blir så otroligt glad när jag ser honom!
 
 
Jennie

Kommentarer
Postat av: christina handin

Ha det så bra ,Anna och krama om "mina" barn.Kramar från Flädertorpet

2013-10-08 @ 22:08:32
Postat av: Pia

Vad härligt att kunna ha kontakt via Viber!! Det är en smart app den där ;) Härliga bilder, men varför hade de rakat av håret på tjejen...
Kramen

2013-10-09 @ 09:13:27
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0