Jag har kontroll! Iallafall på väskorna.....

Jag säger bara en sak, barn är underbara! Mötet med barnen i Vessigebro gick bra igår men jag lämnar det till Jennie i ett senare inlägg för det är värt ett eget.... :) Och Jennie kommer att ha ett gediget och lite ovant ansvar för bloggen då jag reser på söndag.
 
 
För övrigt så hade vi en bra dag igår. Vi fick inhandlat det sista inför resan och idag ska det växlas pengar och hämtas upp lite grejer som också ska ner i väskorna. För första gången igår kväll så kände jag att jag hade faktiskt kontroll på kilona och packningen och jag får inse bara att i 3 väskor får vi inte med oss vad som krävs, vi får helt enkelt leva med det.
 
 
Jag har 2 dagar kvar att arbeta innan jag åker och en födelsedag att fira annars är det nu ganska så lugnt.
Jennie dras med sitt knä som är allt annat än bra.Visserligen har hon det lugnt då hon inte kan jobba, men att ha ont är ju sjukt tråkigt.
 
 
Vi känner oss i nuläget ganska tacksamma att inte Jennie ska följa med.... Tänk om hon hade fått avboka sin biljett?
Det hade vart ett hårt slag för både henne och mig och nu kan vi istället tänka på att allt händer av en mening...!
 
           
  3 dagar kvar!
Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Håller tummarna för att du får en riktigt bra resa ner! Tänk att det snart är dags!
Sköt om dig och Jennie får krya på knäet!
Kram Anna

Svar: Det är svårt att förstå att det är så nära nu... Jag vet det, men det är ändå konstigt! Men hjälp vad jag längtar! Tack så mycket :) Kram A
Jennie och Anna

2013-10-03 @ 11:25:03
Postat av: Pia

Du vet att jag är med dig på ett litet litet hörn under resan ;) Och ja, vilken himla tur att ni inte behövde böka med en massa avbokningstjafs! Det är så, precis som du säger, allting händer av en mening!
Sköt om dig vännen!!
Kramar

Svar: Det är nog så i allafall...Ta hand om dig med! Kram A
Jennie och Anna

2013-10-03 @ 11:39:01
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Ekenäsliv

Vill önska ett stort Lycka till med resan nu!!!!!!!
Va rädda om er!
Kram Anna

Svar: Tack så mycket Anna! Ska vara försiktig! Kram A
Jennie och Anna

2013-10-03 @ 22:34:41
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Mona W

Ett jättelycka till med din resa. Ska bli spännande att få följa din resa genom Jennie. Och vad kul att det gick bra i Vessige.

Kram Mona

Svar: Tack så hemskt mycket! Det är varmhjärtade flickor du har! Kram A
Jennie och Anna

2013-10-04 @ 06:39:54
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0