Jag ska resa med respekt.

Är du nervös?

Är du orolig?

Ångrar du att du ska åka?

Varför åker du själv?

Du måste vara rädd om dig och jag fattar inte att du vågar!

 

 

Frågorna haglar och Ja! Jag är lite nervös, och jag är också lite orolig.

Men jag ångrar absolut inte att jag ska åka och jag vet inte varför jag åker själv, jag gör det bara.

Jag ska också vara rädd om mig.... jag vill ju komma hem.

 

 

Självklart går tankarna. Jag lämnar mina 3 barn hemma för att åka till 400 andra.

Jag lämnar min trygghet för att ge mig iväg till nåt annat som jag känner till, men inte är lika trygg med.

Funderade jag inte så vore jag ju dum i huvudet.

Jag ska resa med en enorm respekt, men jag tänker inte vara rädd, därför att jag är inte det.

Hade jag haft en minsta tvekan om att jag inte var säker så hade jag aldrig rest.

 

 

Jag älskar att vara i Uganda och jag är på väg.... Alla känslor drar och sliter i mig men oavsett vilka känslor det än må vara så kan man inte låta rädslor och oro stoppa en, oavsett vad man ska göra.

Jag reser själv men jag känner mig inte ensam. Jag vet att ni är några stycken som kommer att ha mig i tankarna under de veckorna som jag är borta, och det betyder mycket för mig. Det gör mig starkare....

 

                                                                          Anna

 
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Följer med dig i tanken. Kram

Svar: Tack så mycket, det betyder massvis att veta det,Kram A
Jennie och Anna

2013-10-04 @ 10:54:36
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Pia

I´ll be there <3 Kram

Svar: Jag vet det <3 Kram A
Jennie och Anna

2013-10-04 @ 11:13:30
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Hörni!

Det kommer gå så bra så! Din familj och dina vänner borde vara stolta över dig. JAG är stolt över dig.:) Kram

Svar: Tack för att du är det! :) Kram! A
Jennie och Anna

2013-10-04 @ 15:50:23
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Helena

Du kommer att vari i mina tankar under de veckorna du är i Uganda. jag önskar dig all lycka i ditt uppdrag:)
Kramar till dig!

Svar: Tack så hemskt mycket! Kramar tillbaka :) A
Jennie och Anna

2013-10-05 @ 14:53:58
URL: http://helenassota.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0