Julklappar och nu är du väl klar?

En kommentar som jag har fått flera flera gånger sedan jag kom hem är den här:
Nu när du var där i 2 veckor så måste du väl känna dig klar att åka hem?
Så himla lustig tycker jag...! När blir man klar att lämna människor som man älskar?
Det blir man väl aldrig! Man vill aldrig åka ifrån dem... Man vill hem till sin egen lilla familj, men man är ju för den delen inte färdig med de människorna i Uganda. ... Jag förstår tanken, men jag tycker ändå att det låter så roligt :)
 
 
Annars vill jag bara lägga en liten påminnelse till våra familjevänner om julklappar till barnen.... Vi hoppas på att kunna upprepa förra årets succé med en julklapp till varje boende barn.
Tiden går snabbt och i slutet på månaden måste vi ha julklapparna hos oss för att hinna få ner dem i tid....
Vi hoppas ni vill vara med på det här ett år till, och för dem som inte har någon familjevän så löser vi en julklapp ändå...
 
 
 
                                                                                    Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, jag är alltid så sen.... Kommer fram i början av nästa vecka och lämnar vår!
Kramen

Svar: Det blir jättebra! :) Kram! A
Jennie och Anna

2013-10-25 @ 19:06:30
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Hörni!

Har ni en pengainsamling till julklappar? Eller köper man ett paket och lämnar?

Svar: Vi har väl inte direkt en insamling.... men vill man hjälpa till så får man jättegärna! Då är det en slant som gäller för jag och Jennie vill gärna ha koll på vad som går ner till barnen så det blir rätt storlekar/saker till rätt barn :) Kram A
Jennie och Anna

2013-10-28 @ 15:21:34
URL: http://horni.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0