Min mamma fyller år!

Idag fyller min mamma 65 år. Hon är så himmelens bra! Hon har världens största hjärta tror jag och vi barn kunde inte ha fått en bättre mamma.

Jag menar verkligen det för hon är inte bara jordens snällaste mot oss utan hon är det mot alla.

 
Ingenting är jobbigt för henne och det finns ingenting hon inte löser.

Hon vill åka med till Uganda för att hon ska förstå vad det är jag upplever då jag är där.

Min mamma är också den som kommer att köra mig till flygplatsen imorgonbitti. Det har hon gjort alla dom andra resorna också så det ändrar vi inte på.

Att mina egna barn är med och lämnar mig då jag ger mig iväg hade varit en omöjlighet.

Jag hade inte kunnat åka. Att säga godnatt till dem på kvällen innan jag åker och sen veta att de fortfarande sover gott i sina sängar då jag ger mig iväg passar mig oändligt mycket bättre...

 

Mamma är precis den tryggheten jag behöver in i det sista,och jag tycker om att hennes ansikte är det sista jag ser då jag åker upp för rulltrappan på Landvetter för att ge mig iväg. 

Den här gången på en större utmaning än någonsin tidigare, men jag är redo... tror jag.

 

 
Ett inte alltför bra kort på Hampus,min mamma och min storebror... Men hon ser ut så, fast gladare!
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Hörni!

Vad härligt, grattis till din mamma och grattis till dig som har en sån underbar mamma. Det har jag också, vilken tur vi har. :)

Svar: Tack säger mamma! :) Och ja... vilken tur vi haft! Kram Anna
Jennie och Anna

2013-10-05 @ 15:45:31
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Åse

Grattis till din mamma på hennes födelsedag. härligt när man står varandra så närma.
önskar dig den allra bästa resan, det blir jätte bra, det vet jag och jag kommer att vara med dig och tänka på dig, sitta där på din axel.
får en liten avskedstår i ögat. Var rädd om dig. Kram Kram fina du

Svar: Ja, det är jätteskönt! Tack för att du kommer vara med mig... jag känner det. Tack för allt, kramar Anna
Jennie och Anna

2013-10-05 @ 20:22:12
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Hörni!

Ha en jättebra resa Anna! Kommer tänka på dig varje dag jag också. Kram!

Svar: Tack snälla Gun... Det känns skönt att veta. Kram! A
Jennie och Anna

2013-10-05 @ 20:32:39
URL: http://horni.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0