Victoria 2 år

I dag har Anna följt med brassbandet ut på en function. Det var en stor spelning dom var i väg på då det i dag är independence day i Uganda. Har inte fått så mycket mer information kring det men jag vet att det både har filmats och tagits foto på spelningen idag.
 
I kväll så åkte dom hem till Eddie. Det är inte vilken dag som helst utan i dag är det Eddies yngsta dotter Victoria, som fyller 2 år. Bilderna kom till mig nu i kväll medans dom var där. Jag har inte fått pratat med Anna i kväll men där var paket till Victoria från oss som jag tror hon blev väldigt glad för.
 
 
 
 
Två år och hur söt som helst.....
 
 
Jag undrar om inte Anna har ett litet finger med i spelet angående att där står en födelsedagstårta på bordet.....
 
 
Jennie

Kommentarer
Postat av: Hörni!

Vad roligt, grattis till söta Victoria. :)

Svar: Ja det blev en riktigt lyckad kväll hälsar Anna
Kram Jennie
Jennie och Anna

2013-10-10 @ 12:19:45
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh vad härligt!! Tänk att just där få fira sin födelsedag precis så där som vi tycker att den ska firas ;)Hoppas det går bra med ditt knä!
Kramen

Svar: Hej PiaJa det var nog en lyckans kväll för lilla Victoria. Anna berättade hur lyckat allt hade blivit. Jag har inte riktigt fått svar på varför håret på Provia föll för rakmaskinen men som alla andra boende barn så är det för hygienen med löss osv som dom inte har något hår och jag kan tänka mig att det var därför.....

Ha en riktigt skön helg, kram Jennie
Jennie och Anna

2013-10-10 @ 13:16:28
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0