Eddie och slutspurt!

Att Eddie är en stor förebild för mig har ni nog förstått kanske vid det här laget.... Jag tycker att det han har gjort är helt fantastisk och jag beundrar honom verkligen. Han har en humor som passar mig ( och Jennie) alldeles perfekt och det är lätt att skratta tillsammans med honom.

Den Eddie som vi såg i februari var en Eddie som vi tidigare inte riktigt stött på. Han har varit mer korrekt och strikt förut. Förvisso med en jätteglimt i ögat men man har ändå känt att han varit lite återhållsam.

Det var väldigt roligt att få  se honom i sitt esse med ett ständigt leende på sina läppar och alltid med en kommentar på lut!

 

 
 
 
För övrigt så går vi nu in i slutspurten av insamlingen av pengar till våra älskade ungar!

Vill du vara med och skänka en slant så vore vi oerhört tacksamma!

Dom pengarna gör ingen större skillnad för oss, men för dem gör det.....

8388-1,4 140 970-7

 

                                                                            Anna


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0