Fredag...

Det är fredag och jag är trött. Jag är trött utifrån och ända långt in. Fastän jag försöker att inte känna efter.

 

Dagens ord kan nog bli frustration.

För att jag inte får gjort det jag tänker mig för att tankarna hela tiden är nån annanstans.

För att vissa människor inte kan svara på en enkel fråga.Hur svårt kan det vara liksom? Väx upp!

För att jag inte kan avgöra vad som är viktigt att packa med mig,

och för att jag känner mig totalt otillräcklig precis överallt just nu.

 

Bubblan som jag så ofta hamnar i strax innan en resa är nära, men jag tycker inte om att vara där, jag vill vara närvarande,överallt och hela tiden.

Här innan jag åker och där när jag är på plats.

Varför är det så svårt?

 

                                                                                  Anna

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Åse

det blir säkert bra Anna både här och där, tänk du har din familj och vänner här och du har en stor familj och vänner där. Det kan inte annat än bli bra, jag lovar. Kram

Svar: Tack....och <3! Anna
Jennie och Anna

2013-09-20 @ 20:25:46
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Pia

Klena ord kommer från denna tröttanten, det kommer att lösa sig och jag vet att om det är någon som fixar det så är det du!!! Ställ inte så höga krav på dig, det är det viktigaste, du räcker till ändå, till alla!!!!!
Kramar <3

Svar: <3! Anna
Jennie och Anna

2013-09-20 @ 21:19:42
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0