Fy fan!!

Jag blir sällan arg numera men nu är jag!
 
 
Vi jobbar och vi sliter för att hjälpa barnen på Bristol. Varenda krona är viktig! Och det är ingen dans på rosor!
Nu har nån haft mage att stjäla en av de bössorna vi har på vårt jobb....! Jag tror knappt att det är sant och tårarna är inte långt borta.... Vi tömde en precis och i den fanns det 1800 kr....det är pengar som gör så stor skillnad hos våra barn så ni anar inte ens!
 
 
På en sekund tappar jag tron på människan och jag vill bara skrika!
För fan.... man stjäl inte pengar från barn som ingenting har..... man hjälper dom...
 
 
                                                                               Anna
 
                                                                            

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Förstår din bedrövelse. Så uselt!
Hoppas innerligt att den som tycker det är OK att stjäla från den här typen av verksamhet får något surt ut av pengarna...

Svar: Vi har önskat både det ena och det andra åt den här människan kan jag säga....Inte så snällt kanske, men det var ju iofs inte den människan heller.... Kram! A
Jennie och Anna

2013-09-15 @ 11:04:01
URL: http://frokengronsblog.blogspot.com
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Men fy vad vidrigt vissa människor beter sig! Jag förstår verkligen att du är upprörd!

Svar: Ja, man blir det när man sliter för att hjälpa så tycker nån att det är okej att bara ta det... Kram, A
Jennie och Anna

2013-09-15 @ 13:45:48
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com
Postat av: Ekenäsliv

NEEEEEEEEEEJ!!! Vad är det för en eländig människa som gjort så?!???
Fy bubblan alltså, måtte denne person vrida sig av mardrömmar var natt säger jag bara.
Usch vad arg man blir! Elände!
Kram på dig!
/Anna

Svar: Visst blir man galen.....! Det är svårt att förstå att nån gör så. Kram tillbaka! A
Jennie och Anna

2013-09-15 @ 15:20:06
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Lisbeth

Jag blir så ledsen, så ledsen. Hur kan man känna glädje över dessa pengar.

Svar: Vi blir med ledsna...Jag hoppas det svider i alla fall lite när dom används upp. Kram A
Jennie och Anna

2013-09-15 @ 17:50:44
Postat av: Pia

........ de första orden blir censurerade. Jäkla människor. Den personen kan ju inte se sig själv i spegeln!!!! Så arg jag blir!
Kramen till er <3<3<3

Svar: Det kan den säkert! Den är antagligen helt utan samvete, Kram! A
Jennie och Anna

2013-09-15 @ 18:35:37
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Anna

Hallå igen! Det kan inte vara sant... Hur lågt kan en människa sjunka? Så tröstlöst! Kanske kan vi andra hjälpa till att ersätta de stulna pengarna, för inte ska det drabba barnen? Vi fick nyss en liten jämställdhetsbonus från Försäkringskassan på 250 kr så jag ska ta och sätta in de pengarna ikväll.
jag hejar på er! Kämpa på!
Kram Anna

Svar: Ibland undrar man ju hur en människa tänker som gör nåt sånt....!Utan att skämmas så säger vi Ja Tack till all hjälp vi kan få för det är ju barnen som blir drabbade som du säger.
Tusen Tack för eran hjälp, vi blir jätteglada!!
Vi kämpar och tack igen!
Kram!
Jennie och Anna

2013-09-17 @ 10:56:42
URL: http://www.bokcafeetibyn.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0