Ha en bra dag!

En älskad unge ligger jämte mig i soffan.....En av mina egna, och en av de bästa för just mig.

Han som startade sitt liv med buller och bång och som inte sov en hel natt innan han var 5 år.

Han som har varit en självklar mittpunkt sen han kom och som numera älskar att spela innebandy och som fullständigt avskyr när hans kompisar bytar gympadojjor för att han då inte ser vem han passar till under deras matcher. Han som har fått oss att skratta så tårarna sprutat och som fått oss att slita vårt hår med sin envishet.

Jag ser på honom och jag inser att han inte är ett barn längre...han är mitt barn, men han är stor, och jag är stolt över honom....Jag hoppas att han förstår det.

 

 

Idag ska han och jag ta oss en tur på stan för lite kläd och sko inköp.

Jag inser att vi närmar oss November innan jag är hemma igen och då duger det inte med sommarskor längre, så det måste göras innan jag åker.

 

 

Så... vi startar dagen där, sen får vi se vad som händer. Jag har ledig helg och jag älskar det!

Hoppas på en bra dag för er också!

 

                                                                     Anna

                                                                         

  Felicia,jag och Elias februari 2013.

 


Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Hej!
Nu har jag gjort något utan att fråga om lov... hoppas det är ok! Jag har gjort ett inlägg på min blogg och länkat till er och bett om hjälp att hjälpa.
Jag blev så bestört när jag läste om de som stulit kassan för er.... Hoppas detta kan hjälpa något..
Kram Anna

Svar: För att hjälpa oss behöver man inte be om lov, för det är vi bara oerhört tacksamma! Tack! Kram
Jennie och Anna

2013-09-21 @ 11:45:17
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Helena

Jag har satt in pengar på ert konto! Även jag tog mig friheten att skriva ett inlägg på min blogg om hjälp till er.
Kram

Svar: Tack snälla! För hjälp att sprida att barnen finns och för pengar! Kram! A
Jennie och Anna

2013-09-22 @ 23:07:02
URL: http://helenassota.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0