Jag minns allt....

9 dagar kvar nu.... 9 dagar!
Jag har längtat sen jag kom hem i februari och nu är det verkligen nära.
Total lycka blandat med lite oro över att lämna mina egna barn och att inte räcka till för de barnen jag istället åker till.
Min egen glädje över att kunna åka grusas lite av tanken på att inte Jennie delar resan med mig.
 
 
Jag ska tillbringa 2 veckor på ett ställe som saknar alla bekvämligheter man kan tänka sig och jag längtar.
Jag kommer att vara sliten, det vet jag, men för mig är det värt det. Nån annan hade inte önskat sin värsta fiende det jag ger mig frivilligt in på, medan jag hade önskat att alla fått se och uppleva det vi gör.
 
 
Jag stänger ögonen och jag minns alla dofter,jag minns den kvava luften då vi precis kliver av planet, precis den luften som fyller hela mig med lugn. Jag minns Eddies och Sams leenden då vi kliver igenom glasdörrarna på flygplatsen och jag minns barnens händer i mina. Snart är jag där igen och jag kunde inte varit mer lycklig.
 

         
                                                                               Anna
 
 
 
 
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Pia

Det är just det som gör dig till den du är Anna!! Du ger av dig själv så osjälviskt, helt utan krav, du är fantastisk!! Jag beundrar dig så!
Kramar

Svar: Jag blir helt generad och undrar just vem du pratar om...Men tack...! Det värmer,hur mycket som helst! Kram A
Jennie och Anna

2013-09-27 @ 11:35:37
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Helena

Vilken generös människa du är Anna! Jag tycker bilden på händerna är så vacker.

Ha en bra helg tillsammans med de dina! Kramar

Svar: Jag tycker också om den bilden hemskt mycket.... Tack för dina ord, ha en bra helg du med! Kram! A
Jennie och Anna

2013-09-27 @ 19:28:51
URL: http://helenassota.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0