Nu händer det grejer...

Varje dag nu sker något som vi behöver göra för att bli klara inför min resa. Idag jobbar vi kväll vilket innebär ledig dag så imorse stack vi upp till Gekås för lite presentinköp till dem som vi har lite närmre oss.
Vi har begagnade kläder som vi hade kunnat ge dem,men det vill vi inte. Vi vill att lapparna sitter kvar och att dom känner att just dom där kläderna är inhandlade till dem, och att ingen annan har haft dom före....
Lite nytt kan dom få tycker vi.
 
Minneskort till kamerorna är andra saker som har inhandlats, dom får ju inte ta slut.
Lamineringsfickor,pärlor,födelsedagspresenter, allt ska kommas ihåg men det snurrar mest runt och jag lär vara tvungen att köra dit ytterligare en gång för att få med mig det som behövs.
 
 
Väskorna fylls snabbt och det känns litegrann i magen att vi vet att vi inte kommer att kunna ta med kläder till fler av dem. Min egen packning måste också ökas på litegrann mot vad vi brukar då jag stannar en vecka längre.
Sist reste jag med 4 kg egen packning.... det är sannerligen inte mycket.
Men vi luktade inte gott heller i slutet av veckan...
 
Nattsömnen är störd, precis som vanligt och jag har svårt att fokusera rätt, också det precis som vanligt när jag står inför en resa. Så....så här långt är allt precis som det ska! :)
 
 
                                                                                   Anna
 
 
Vi behöver hjälp till våra barn.... Kan du avvara litegrann och göra skillnad för nån annan?
Vi tar tacksamt emot den hjälpen! Tillsammans-starkare!
8388-1,4 140 970-7
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna- Dagar av lycka

Nej, 4 kg egen packning är sannerligen i mycket! Du måste ha blivit en hejare på att packa vid det här laget :)

Kraaaaam Anna

Svar: Vi börjar bli grymma på att packa....! Fast det är mycket upp och ner och fram och tillbaka innan vi är klara.... :) Kram A
Jennie och Anna

2013-09-04 @ 15:02:37
URL: http://dagaravlycka.blogspot.com
Postat av: Pia

Jag lyfter på hatten, jeeeses hur sjutton fick du ihop det ;) Men jag visste ju redan att ni är fantastiska!!
Kramen

Svar: Allt går om man vill! Vi var dock inte fräscha nånstans efter några dagar... :) Blir man inte lätt fantastisk om man bor i Tvååker....? :) Kram! A
Jennie och Anna

2013-09-04 @ 18:56:57
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Melody and M.E

Jag förstår att det börjar bli svårt att sova! Det gäller att du har många lager kläder på dig när du reser för 4 kg packning det är inte mycket!
Kram
M.E

Svar: Den här gången kommer det bli fler kilo :) Men vi har faktiskt lite extra kläder på oss när vi åker.. Dubbla linnen och lite tjocktröjor och grejer... :) Ju mindre kilo vi använder för vår egen packning desto mer får vi med till barnen :) Kram A
Jennie och Anna

2013-09-04 @ 22:24:33
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0