Tiden rinner ifrån oss och vi behöver hjälp...

Vi vet att det kanske är tråkigt att höra på, och vi vet att inte alla vill hjälpa till men vi kan inte låta bli att försöka iallafall. Barnen på Bristol har tagit oss med storm och vi vet att utan vår hjälp hade det inte sett ut som det gör idag.

När jag skriver vår så menar jag det, för vi är många som bidragit till att vi är där vi är just nu.

 

Eddie sliter hårt och vi sliter också....inte som Eddie, men med det det lilla som vi kan.

Få dagar återstår innan jag kommer att bege mig tillbaka igen och vi är oerhört glada för det, för vi vet att det är glada dagar för barnen när dom får besök från Sverige.

Det gör dom synliga och dom blir viktiga!

 

 

Vårt största problem är pengar! Vi kan inte göra något utan hjälp och därför ber vi igen...

Finns det någon som kan avvara lite pengar till våra barn så vore vi oerhört tacksamma.

Tiden rinner ifrån oss och stressen med pengar är påtaglig för det är med dom som vi kan göra skillnad för barnen och för ungdomarna.

 

 

Det är lätt att bara tänka stort.

Gör inte det,skänk hellre lite än ingenting alls.

Det är lätt att tänka att jag behöver inte ge, det är säkert andra som redan gjort det!

Det kanske dom har, men hålen vi ska stoppa dem i är enorma....

Det är lätt att tänka att jag behöver mina pengar själv!

Vilket är sant, men vi har så vi kan dela med oss ändå,dom allra flesta av oss i allafall.

Det är lätt att säga att Jag ska skänka pengar, men sen glömma bort det....

Snälla glöm inte den här gången....vi behöver verkligen hjälp.

 

 

Utan er är vi ingenting.....klyschigt kanske men likväl sant.

Kan ni tänka er att hjälpa oss och barnen på Bristol så är vi er för evigt tacksamma!

8388-1,4 140 970-7

Det går också bra att lämna in det på Korv Me Mos i ett kuvert eller i våra insamlingsbössor,som finns på samma ställe....

 

 

Tillsammans kan vi göra skillnad!

 

Anna och Jennie

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad jag gillar er blogg, har följt den länge nu!
Kram

Svar: Trevligt att höra :) Ha en bra dag!
Jennie och Anna

2013-09-19 @ 11:13:37
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Åse

Hoppas hoppas att det kommer in lite fler slantar . Kram

Svar: Tiden går så fort bara....! Men vi hoppas också! Må väl! <3 Kram A
Jennie och Anna

2013-09-19 @ 11:32:02
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Hörni!

Härligt inlägg, hoppas det hinner komma in lite mer pengar nu!

Svar: Tack....och vi får tro att det kan komma in litegrann till barnen, det hade varit skönt. Ha en bra dag! Kram A
Jennie och Anna

2013-09-19 @ 12:51:35
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Jennie Bergius - färg och kärlek

<3!! Hoppas att ni får mycket mycket hjälp.

Visst är kanelbullar med mjölk underbart gott!

<3 Jennie

Svar: Vi hoppas också... så väldans mycket....!Kram! A
Jennie och Anna

2013-09-19 @ 20:12:44
URL: http://bergiusjennie.blogspot.se/
Postat av: Anna

God morgon tjejer!
Hoppas ok att jag tog mig friheten att på nytt låna ett foto från er blogg (frågade sist och fick ok från Anna)för ett inlägg hos mig. Hoppas, hoppas, det kan bidra med ngn till krona.
Trevlig helg!
Kram Anna i Skåne

Svar: God Morgon :) Det är MER än ok! Tack! Ha en bra dag och helg du med! Kram!
Jennie och Anna

2013-09-20 @ 08:41:42
URL: http://www.bokcafeetibyn.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0