Fruktstund!

Som vi tidigare har skrivt så är det vissa dagar hur svårt som helst att komma ut på nätet för att få lite kontakt med omvärlden. Det hjälper ju tyvärr inte att omvärlden vill ha kontakt med Anna......
 
Men sent i går eftermiddag så damp det ner lite kort ifrån Eddie och Anna. Dagen igår hade tillbringats med en tur ut på landet och ett besök hos Eddies fru Annes mamma.
 
 
Jag har aldrig träffat Annes mamma, men Anne har berättat för mig att hon egentligen heter Annet men den enda som kallar henne för det är hennes mamma.....
Dom är väldgit lika och hon har säkert ett lika stort hjärta som Anne!
 
 
Jag vet inte hur långt det är till hennes mamma men som vanligt så är det säkert inga väldigt stora avstånd i kilometer men i tid tog det säkert sina timmar med dåliga vägar och andra oförutsedda händelser.
 
Innan avresan så fick vi pengar skänta till att köpa frukt till barnen. Detta är något som är otroligt uppskattat då det aldrig finns pengar att ge dom frukt. Man kan se på korten att det plockas ut med varsamhet och glädje ur bilen och att alla hjälper till.
 
Tillbaka till Bristol efter en dag på vägarna
 
 
Frukten ligger väl förvarad i bagaget på bilen
 
 
 
 
och alla hjälps åt med att lasta ur den!
 
Vad som har hänt under dagen idag vet jag inte så mycket om, men ett litet hej fick jag i eftermiddags ifrån Anna och allt verkade bara bra.
 
Vill bara avsluta med att skriva att jag igår fick ett meddelande på facebook ifrån en av dom lite äldre ungdomarna där han skrev - Vet du att Anna är HÄR!! och att han var så lycklig. Svaret på det kunde ju lätt vara att det vet jag mycket väl men det skrivna svaret blev - Åh va roligt för er, hälsa henne så gott ifrån mig!
 
Jennie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mona W

Underbart ❤️❤️! Nu kom tårarna. Kram på er!

2014-04-06 @ 08:59:31
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0