Hej igen!

Nu var det dags för ett hej igen! Det duggar ju inte tätt mellan inläggen ifrån mig men tiden räcker inte till!
Jag är tämligen slut när vi kommer tillbaka till hotellet på kvällarna så då är det mat och sova som gäller.
 
 
Men allt är jättebra! Jag mår bra,det känns bra och hjärtat är precis lika sprängfyllt som alltid när jag får vara här.
Jonah, min lille favvokile har växt, men han är ändå precis samma Jonah. En ny stjärna har tänts på min himmel och han har namnet Lucky. Jag har aldrig under mina reser till Uganda sett så mycket själ i ett par ögon.
6 eller 7 år gammal så är det som han vore 80. Den pojken kommer aldrig att lämna mitt hjärta....
 
Nu ska jag avsluta och bege mig ut till Bristol igen. Vi låter de små barnen sluta idag innan jag åker ut för att på så vis behålla undervisningen för dem lite bättre.... det blir lätt lite stojjigt annars....
 
 
Hoppas ni alla mår väl!
 
 
                                                                         Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0