Lucky Bosmick

Det finns barn som fastnar och blir så oändligt självklara. Alla barn betyder,men en del tar en med sån storm så dom nästan lika gärna kunde varit ens egna.
Den här gången mötte jag Lucky...Lucky Bosmick.
 
 
 
 
Jag har nämnt honom som hastigast men han förtjänar ett alldeles eget inlägg.
Lucky bor på skolan men han har sin mamma inne i Kampala city så han är inte ensam. I september fyller han 7 år och i mina ögon så är han en stor människa. Han ser inte ut som dom andra för hans ögon är djupa som brunnar och han har ett bekymrat utseende.Jag undrar vad det är som rör sig inuti honom...
 
 
Varje dag kom han med sin lilla hand och stoppa den i min,och varje dag så kom han och kröp upp i mitt knä när jag satte mig ner någonstans. Han är så tunn så det känns som att han ska gå sönder när man tar i honom... Min inre känsla säger mig att Lucky inte kommer att bli ett gammal,kanske är det just därför han satte sig så fast. Jag vet inte varför jag känner så men han känns skörare än de andra på nåt vis, och mitt hjärta kommer den här lille pojken aldrig att lämna.
 
 
 
 
                                                                                     Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att se alla dessa bilder, det värmer i hjärtat!

Svar: Det värmer flera gånger om! :) A
Jennie och Anna

2014-04-16 @ 10:55:16
URL: http://nattstad.se/sofiareflekterar
Postat av: Sofia

Härliga bilder :-)

Svar: Visst är det? :) A
Jennie och Anna

2014-04-16 @ 17:04:28
URL: http://lovejournal.blogg.se
Postat av: Anna-Bokcaféet i byn

Hej Anna!
Välkommen hem!
Så kul att få läsa ikapp här! Vi har varit bortresta en dryg vecka och nu längtade jag efter att kika in här! Du verkar ha haft två intensiva och givande veckor på Bristol! Ser fram emot att höra mer från din resa och ert gemensamma arbete!
Kram Anna

Svar: Välkommen hem du också då! :)Jag har haft fantastiska veckor där,är så tacksam.
Ha en bra dag! Kram A
Jennie och Anna

2014-04-16 @ 19:06:19
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0