Jag är så evinnerligt tacksam...

Jag är så evinnerligt tacksam och glad att det var just Bristols barn som fick vårt engagemang för världen att vakna.

För trots att just Afrikas problem,eller kanske inte bara Afrikas utan de fattiga i världen överlag är så svårt att få andra människor engagerade i så finns det ändå ingenting annat som jag hellre hade lagt min tid och mitt hjärta på.

Jag tycker att engagemang är oerhört fashinerande och väldigt vackert...För oavsett om du jobbar för Afrikas barn,hemlösa katter,stickets bevarande eller i din lokala idrottsklubb så är det ändå precis samma sak.

Du vill förändra,förbättra och du vill göra skillnad. Genom ditt eget engagemang så kan du också få med dig andra och det är då det märks vad du jobbar för.

 

För mig har det här blivit ett sätt att leva.Det går inte en enda dag utan att jag pratar med någon därnere.

Inte en enda dag som tankarna är helt och hållet borta därifrån och det går inte en enda dag utan att jag är oerhört tacksam över att mitt liv ser ut just såhär.

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Ja, du har verkligen ett så fint engagemang!
O tack för dina ord hos mig sist:)
Kram anna

Svar: Tack själv för dina ord... :) Kram A
Jennie och Anna

2014-08-12 @ 11:18:42
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Pia

Underbara ni!!Att leva sin dröm är få förunnat, och när det då går hand i hand med att hjälpa andra, ja då kan det inte bli bättre!
Ni gör ett så fantastiskt arbete. Dyker upp med en liten kasse igen här i veckan, är du inte hemma ställer jag den utanför dörren bara ;)
Kramar

Svar: Tack,Tack och Tack...<3
Jennie och Anna

2014-08-12 @ 11:55:30
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0