Knutarna löses upp...

Sakta så börjar knutarna i hjärtat och magen att lösas upp som jag så starkt kände häromdagen...

Jag vet ju att jag vill åka, men det vore väl mer konstigt om jag bara lämnade mitt hem och mina barn utan en tanke och utan oro? Men ursprungstanken...Vad är 2 månader av ett helt liv, är starkare i mig nu igen och det känns bra.

 

Fortfarande är det i stort sett ingen därnere som vet att jag kommer redan nu och att jag ska stanna så länge...

Vi har inte sagt det.Varför vet jag inte....jag har bara inte velat det.

Min önskan om att inte synas utan att bara vara där vet jag är svår men det är fortfarande det jag vill och det jag hoppas på, och jag tror också att det är därför jag inte säger nåt om när jag ska komma.

Jag vill inte bygga upp några förväntningar och förhoppningar för någon utan jag vill ta varje dag som den kommer.

Därför att just den här resan gör jag för att jag behöver det...inte för att projektet gör det.. utan jag -Anna.

 
 

                                                                            Anna

 
 
 
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ulrika Carlsson Vinberg

Blir så trött ang prat om ovädret i Halland här har dom ju vatten men hur har dom det i Uganda ?? Jag håller på er Jenny å Anna

Svar: Tack för att du tror på oss! I Uganda är allt värre än vad vi nånsin behöver stå ut med.... A
Jennie och Anna

2014-08-20 @ 18:34:12
Postat av: Pernilla Nilsson

Fina vän!
Det kommer gå bra. Allt man gör krockar med nåt annat, så är det. Behöver L en mamma-kram i nya hemmet så har hon många, mig till exempel. En och annan innebandymatch har du ju redan sett även om jag vet att dessa är speciella.
Det kommer gå bra, du kommer längta men det kommer gå bra. Du kommer inte ångra dig.
Tusen kramar
Pernilla

Svar: Antagligen är det värre för mig att vara utan dem än tvärtom vilket ju iofs är bra! Jag är tämligen säker på att allt kommer gå bra både här och där...dom har ju trots allt en pappa! :D
Tack för dina ord! Kramar Anna
Jennie och Anna

2014-08-20 @ 20:39:34
Postat av: Ewa

Härligt att läsa Anna. Du har så stort hjärta för alla andra, så därför blev jag extra glad av att läsa att du också tänker på dig själv.
Önskar dig en underbar resa
Varma kramar från mig till dig

Svar: Tack...och kramar tillbaka, Anna
Jennie och Anna

2014-08-20 @ 20:47:43
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0