Saker var det här!

Senast vi reste ner tillsammans så packade vi väskorna hos Jennie.Den här gången packar vi dem hos mig för jag har ett kontor som bara är mitt så därför påverkar inte packningen övrig familj så mycket...Jättebra! Eller det hade varit jättebra om det hade varit så för jag insåg ganska snabbt att mitt kontor var på TOK för litet för att ens rymma en liten del av det vi vill ha med oss....
Istället har jag nu okuperat familjens uterum och det ser förjävligt ut rent ut sagt...! Men men,snart är grejerna nerpackade och borta så det finns ju en ände på det iallafall och fördelen är att rummet nu inte alls är så ekigt som det brukar vara.... :)
 
 
Något som vi har fått men inte vill visa bilder på eller prata för mycket om (vi vill överraska Eddie) är lite instrument!
Hur vi ska få ner dem vet vi inte ännu men sättet vi har fått dem på är fantastiskt och jag lovar att skriva om det så snart Eddie vet allt!
 
 
 
                                                                                     Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0