Dom är där...

Nu är dom snart där allihopa våra stora killar.....på facebook menar jag.

Med ens känns dom nära och jag älskar när deras små försynta Hej kommer...Dom berättar om sin dag eller tackar för att vi finns för dem.Dom frågar vad jag gör och och hur mina barn mår och dom frågar om vi inte kommer tillbaka snart för dom längtar. Alltid avslutas det med ett tack för min tid eller tack för att du pratade med mig.

 

Älskade ungdomar...ni har gått igenom mer än vad vi kan förstå och mer än vad dom flesta av oss här har gjort,ändå står ni upp och ni är världens vackraste.

Ni ger av er själva och tack vare er har jag lärt mig saker som jag inte trodde fanns och tack vare er så känner jag saker som jag inte trodde var möjligt.

Jag skulle kunna göra vad som helst för att se er lyckliga utifrån och ända in och den dagen då det händer,om det händer,då kommer jag att vara den lyckligaste nånsin.

 

 
 

                                                                                   Anna

 


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0