Kiwangala -ett paradis på jorden...

Att Uganda är landet i mitt hjärta har antagligen inte undgått någon vid det här laget. Jag älskar atmosfären och jag älskar människorna där. Den här gången hamnade jag också på en plats som jag tror är det vackraste jag någonsin sett och ett ställe där hela jag hamnade i total harmoni i samma stund som jag satte min fot där..
Sams hemby Kiwangala.
 
Den totala motsatsen till Kampala. Nästan inte en enda bil och bara några små skjul där man sålde saker.
Och så dessa vyer...jag blir lycklig bara jag tänker på det. Kiwangala är så som jag tänkte mig Afrika,då innan jag nånsin varit där.Och jag vet att jag måste tillbaka igen.
 
 
 

Anna

Kommentarer
Postat av: Hannah S.

Åh så fint, skulle verkligen viljaka till Afrika någon gång!

Svar: Åk... Det är vackert och en upplevelse att vara i Afrika! Allt är inte sorgligt där! Kram A
Jennie och Anna

2014-12-09 @ 21:02:58
URL: http://hannahsj.blogg.se/
Postat av: Christina

Här ser det härligt ut!

Svar: Det var det också...helt makalöst. A
Jennie och Anna

2014-12-10 @ 09:46:17
Postat av: Sofia

Så fina fotografier!

Svar: Tackar..det kan inte bli annat än bra när platsen ser ut såhär. A
Jennie och Anna

2014-12-10 @ 17:04:48
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Annster

Så fint :)

2014-12-11 @ 02:24:11
URL: http://annster.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0