1 Mars är nära, in och vinn!

 
1 mars närmar sig med stormsteg och Åses tävling är snart slut!
Vill ni vara med och göra skillnad för barnen på Bristol,samtidigt som ni har möjlighet att vinna nåt fint så kolla in det HÄR!
 
Vi är i behov av hjälp,det är den enkla sanningen och jag önskar så att det hade varit lätt att övertyga människor om hur bra det känns inuti en själv när man kan vara med och göra skillnad för andra.
Sedan vi halkade in på det här så uppskattar jag verkligen det små sakerna i livet på ett helt annat sätt....
Jag är mer tacksam och jag vet att jag har haft tur i mitt liv. Vi glömmer av det ibland.
 
 
 
 
 
                                                                               Anna
 

Kommentarer
Postat av: Anna- Bokcaféet i byn

Hej Anna!
Ja visst mår man bra av att hjälpa och att bidra med vad man kan. Jag har alltid haft och har fortfarande så svårt att acceptera hur vi kan födas med så otroligt olika livsvillkor. Att vissa föds in i svår fattigdom tex. Läste en artikel i SvD i samband med prinsessan Madeleines barns födelse. Där beskrev man en liten flicka som samtidigt fötts i Afghanistan. Så gripande läsning kring hennes framtidsutsikter. Att hon inte skulle ha stora chanser att välja vem hon gifter sig med eller får barn med etc. Men det går att göra livet bättre för andra om man bara vill. Fortsätt kämpa!
Kram Anna

Svar: Alla barn borde födas in med samma förutsättningar...Vi fortsätter kämpa,tack för att ni är med, kram A
Jennie och Anna

2014-02-24 @ 19:52:55
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0