Det är såhär vi vill ha det.

 
 

Sista dagen på den här månaden och imorgon är vi inne på den månaden som jag faktiskt ska ge mig iväg.

Som vanligt hopar sig allt och det känns som jag inte har koll på nåt. Orden haglar mellan mig och Jennie,

-Det ska vi kolla med Eddie! Vi måste göra det här! Har du koll på det? Vad tycker du? Då gör vi så!

 

För första gången har vi 2 resor i tankarna samtidigt och det är inte helt enkelt, men sina tankar styr man inte över.

Så mycket som möjligt vill vi göra när vi är nere tillsammans, helt enkelt för att det är både roligare och lättare att vara båda och besluten kan snabbare tas.Så allt om jag kan kolla av nu och prata med Eddie om är en fördel då vi kommer ner sen.

 

Samtidigt så vet jag hur svårt det är att få till de där stunderna med Eddie när vi bara sitter ner och pratar.

Det är alltid någon som pockar på uppmärksamheten....På Eddies eller på våran.

Eddies telefon som ringer,nån som vill ha nyckeln till förrådet,en annan behöver en huvudvärkstablett eller så är det ett barn som så gärna bara vill vara nära eller som vill visa något dom kan. Så oftast kommer dom där samtalen på stående fot med ett barn på armen och 1000 avbrott, men nånstans är det precis så som vi vill ha det här projektet...litet och hjärtligt.

 

Vi är inga människor som behöver sitta runt ett bord för att ta beslut,känns det bra i magen så kör vi på det.

Här hemma mellan mig och Jennie kommer oftast dom bästa ideérna inte när vi aktivt pratar om Bristol, utan mer när vi har nåt annat för oss.Tankarna ligger där och lurpassar i bakhuvudet och helt plötsligt så har en idé tagit form,svårare än så behöver det inte vara...

 

 
                                                                                         Anna

Kommentarer
Postat av: Anna- Bokcaféet i byn

Hej Anna!
Ja nu närmar sig din resa! Så spännande! Här ska vi snart förbereda fadderbrev, spännande det också!!
Låter som ni har en resa till på gång, involverar den Jennie också? Förstår om ni längtar efter en gemensam Bristol resa!
Önskar er båda en trevlig helg!
Kram Anna

Svar: Åh vad kul att ni vill skicka med ett brev! :) Vi planerar en resa till hösten också och då tillsammans båda 2! Vi hoppas att det kommer bli av :) Ha en fin helg,kram A
Jennie och Anna

2014-02-28 @ 11:30:38
Postat av: Åse

ja snart är det dags för din resa, och i morgon är det dags att dra en vinnare, jag hoppas att Linnéa fortfarande vill göra det. Kram Kram

Svar: Ja nu är det nära...både för det ena och det andra! Kram! A
Jennie och Anna

2014-02-28 @ 17:39:24
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0