Så omöjlig att inte älska!

-God morgon Anna! Hur mår du idag?
 
 
Orden kommer från Derrick som är totalt omöjlig att inte tycka om. Han som tycker att 50 dagar är en evighet innan jag ska komma tillbaka och han som tycker att jag låter det gå för långt mellan mina besök.
Derrick som längtar efter Jennie och att hon ska komma tillbaka också hon, och Derrick som inte minns sitt liv särskilt bra innan han kom till Bristol,därför att han var för liten för att minnas det.
 
 
Han berättar att dom är på en function idag. Dom är ganska få i varje grupp för det var många olika grupper ute just idag och alla barn och ungdomar som spelar är inte tillbaka på skolan efter lovet ännu.
Jag ser ungdomarna framför mig i sina uniformer och med dom slitna instrumenten i sina händer och dom spelar som att dom aldrig gjort nåt annat.
Jag hör dem och jag önskar att jag var där tillsammans med dem igen som jag var för bara 4 månader sedan och att jag än en gång kunde få se Derricks hand i en vinkning till mig där jag sitter vid sidan om och tittar på dem när dom spelar.
Jag önskar att jag fått se hans stolta leende igen när han visste att min vinkning tillbaka var menad bara till honom,och att jag som enda vit människa på den där platsen var där bara för att få vara med dem....
 
 
 
 
                    
                                                                               Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en toppen härlig kille! Du är efterlängtad Anna, förstår att du ser fram emot kommande resa!
Trevlig söndag imorgon!
Kram Anna

Svar: Frågan är om inte jag längtar mer efter dem än tvärtom....! :DHa en bra söndag du också, kram A
Jennie och Anna

2014-02-08 @ 19:08:53
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0