Vi får aldrig sluta kämpa...

 

Linnéa pärlar för det vilda,vi svarar på mail och vi skickar brev innehållande armband.

Armband som nu finns i hela Sverige,långt nerifrån söder upp till Piteå i Norr. Långt fler än vi nånsin kunnat drömma om har blivit sålda och det är en glad Linnéa som också hon ser att det är inte särskilt svårt att göra skillnad för nån.

För samtidigt som man gör det så gör man också skillnad för sig själv.

 

Jag som trodde att världen var bara det som vi hade har lärt mig massvis under mina år med Bristol. 

Mina barn i sin tur har levt med en annan värld lite närmre sig än vad jag som barn gjorde, men ändå är det så svårt att förstå vad en del måste gå igenom.

Saker som är självklara här är ouppnåliga drömmar där och det enda vi kan göra är att aldrig ge upp och att göra vad vi kan för att hjälpa, det behöver inte vara svårare än att pärla armband...

 

 

 

                                                                                Anna


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad bra att ni berättar om ert arbete, bilderna får mig att sakna min tid i Kenya när jag var där och gjorde en studie om Vi Skogens arbete. Lycka till med allt.

Svar: En gång Afrika,alltid Afrika tror jag! Tack för ditt lycka till! Kram!
Jennie och Anna

2014-02-03 @ 15:45:20
URL: http://sophiegripenberg.com
Postat av: Åse

Helt underbart härligt att så många vill vara med och göra skillnad.

Kram Åse

Svar: Underbart och väldigt oväntat.... :)! Kram A
Jennie och Anna

2014-02-03 @ 16:41:55
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Elena

Intressant arbete!

Svar: Det är det... :)
Jennie och Anna

2014-02-03 @ 17:19:32
URL: http://komigenelena.blogg.se
Postat av: Znogge

Härligt att det gått så bra! Jag bär mitt med stolthet!

Svar: Ja, det är kul! Tack för att du bär det! Kram A
Jennie och Anna

2014-02-03 @ 21:19:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Melody and M.E

Jag bär också mitt armband med stolthet och det är så roligt när någon kommer och frågar vad det innebär och säger "jag vill också ha ett sådant" när jag berättat.
I dag länkar jag till Er!
Kram M.E

Svar: Och vi blir stolta när nån vill bära dem! Verkligen så jätteroligt! Tack för att du länkar! Kram A
Jennie och Anna

2014-02-05 @ 08:36:27
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0