Vi vet inte vad som väntar..

 

Tänk vilken grej det blev av det här egentligen....En enda liten resa förändrade livet så mycket.

 

Vi kämpar oss blåa för att göra skillnad.

Vi vänder och vrider på allt för att vi ska göra det som är bäst för Bristols alla barn.Vi vet att allt kan vara över imorgon, därför att Bristols framtid ligger inte i enbart i våra händer, men samtidigt så har vi inte en aning om vad som väntar kring hörnet och vad som kan hända idag,imorgon eller om ett år.

 

Det räcker att en enda människa tycker om det vi gör så kan vi ha ytterligare ett helt år säkrat för Bristol...

Eller att det som nu fortsätter med små bitar från många håll, som gör att Bristol kan fortsätta att finnas som en fast punkt för över 400 barn.

Ibland önskar jag att jag visste hur framtiden såg ut, men oftast är jag glad att jag inte vet.

 

 
                                                                                     Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Anna!
Man vet verkligen aldrig vilken riktning ens liv ska ta! Spännande och ibland lite skrämmande! Delvis gör vi förstås aktiva val utifrån vilka vi är. Lämnade grattis hälsning till Eddie men den verkade inte bli publicerad.

Trevlig helg!
Kram Anna

Svar: Jag tror att det är bra att vi inte vet.. :)Nu är Eddies födelsedagshälsning på plats!
Ha en bra dag, kram A
Jennie och Anna

2014-02-01 @ 11:01:19
URL: http://bokcafeetibyn.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0