Då var det dags igen!

Ca 6 månader... så långt tid kommer det att vara mellan mina resor ner till Uganda.

För nu har jag bestämt mig för att åka igen.

Jag kommer att resa ensam ytterligare en gång, innan vi förhoppningsvis kan resa tillbaka tillsammans igen till hösten Jennie och jag.

 

 

Ibland önskar jag så evinnerligt att någon annan hade fått min plats då vi reste till Uganda för allra första gången. Då hade jag inte vetat att Bristol fanns och då hade jag inte längtat så mycket. Men den platsen var min och jag har lämnat en stor del av mitt hjärta där och det finns ingenting jag kan göra åt det nu. Det hjälper inte att blunda för jag ser ändå, och känner för dem, det gör jag så det skär i kroppen.

 

 

Jag åker den 30 mars och jag stannar borta i 2 veckor även den här gången.

Jag kommer att bo på samma hotell som vi brukar och jag kommer att var rädd om mig, precis som vi brukar!

Jag måste lära mig att leva med att oavsett var jag befinner mig så kommer jag att längta efter någon...

Antingen barnen i Uganda eller mina egna. Mitt liv är sånt just nu och om framtiden vet vi ingenting.

Men jag vet att jag är så enormt lycklig för att jag snart får vara där igen.

 

 

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh vad härligt för dig. Det måste slita enormt på en att ständigt längta till något, men jag vet ju att du är rätt person. Det var därför platsen från början var avsedd för just dig och Jennie!
Sköt om dig!
Kramen

Svar: Att längta sliter helt klart, men det är så bara och man lär sig också av det.Är tacksam för våra platser fastän man ibland i svaga ögonblick önskar att allt var som förr! Fast den känslan är snabbt övergående kan jag säga... :)
Kram! A
Jennie och Anna

2014-01-08 @ 09:29:10
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Åse

Åh så härligt Anna, det platsen du tog när du åkte första gången var ämnad för dig, Det fanns en mening helt enkelt. Så glad för din och barnen på Bristols skull. kram

Svar: Kanske är det så enkelt att saker händer för att dom ska det.. Jag är också så himmelens glad! Kram A :)
Jennie och Anna

2014-01-08 @ 19:52:19
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Min Sanna har bestämt sig för att skänka alla sina enkronor till Bristol Academy! Hon hälsar att det är minst 100 stycken och att det är hennes nyårslöfte!

Kram

Svar: Men hjälp... :) Hur söt är hon inte? Hälsa henne att barnen kommer bli jätteglada för hennes enkronor! Och dig hälsar vi att den där hjälpen värmer nåt alldeles... barn som hjälper barn, finare blir det inte,Kram och Tack till dig och framför allt till Sanna! Kram A
Jennie och Anna

2014-01-08 @ 20:27:05
Postat av: Ewa

Som vanligt värmer ditt varma hjärta även mitt, Kram på dig Anna

Svar: Tänk vad bra! Kram tillbaka! :) A
Jennie och Anna

2014-01-08 @ 20:52:41
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Underbart Anna!! Ska se om vi kan skrapa ihop lite pengar på jobbet så du får med dig lite extra!
Kram

Svar: Ja! Vi tackar och tar gärna emot hjälp... det är jättevärdefullt! Kram och Tack! A
Jennie och Anna

2014-01-08 @ 20:57:56
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com
Postat av: Znogge

Så härligt! Hoppas du reser ner med matnyttigt...

Svar: Massvis av härligt! Vad jag reser ner med......vet vi inte än :) Kram A
Jennie och Anna

2014-01-08 @ 21:40:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Lina

Låter härligt! Det är bra att ha människor o platser att längta till. Får man dessutom chansen att åka är det ju helt underbart:)

Svar: Det är det! :) Kram A
Jennie och Anna

2014-01-09 @ 12:53:52
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0