Födelsedag..

Idag firar vi födelsedag igen! Pojken som är vår minste och pojken som är så lik sin pappa både till sättet och utseendet så det nästan är lustigt,han fyller 15!
Elias som var den siste av mina barn att åka med till Uganda och den ende utav dem som absolut aldrig skulle vilja åka dit igen! Lik pappa var det ja... :)
 
 
Han får oss att skratta varje dag och han hade kunnat tillbringa all sin tid på en innebandyplan om det hade varit möjligt.
Jag ser på honom och hoppas att han förstår att han har haft tur i sitt liv som föddes just här och
jag hoppas att han förstår vilken tur jag tycker att jag har haft som fick just honom till min.
 
 
 
                                                                                   Anna
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

grattis

2014-07-12 @ 16:38:00
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Robex Lundgren

grattis

2014-07-12 @ 16:38:00
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Julia Müller-Sandvik

Varför villa han aldrig åka dit igen? :O

GRATTIS :D

Svar: Tack säger Elias! :) Att vara i Afrika är otroligt annorlunda,och att tillbringa sina dagar bland drygt 400 barn är inte heller det särskilt lätt,barn är inte den pojkens favoriter heller helt enkelt! :) Han gjorde en fantastiskt insats när han vara där och är jätteglad att han varit med,men han vill som sagt inte göra om det... :) A
Jennie och Anna

2014-07-13 @ 10:04:36
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0