Ibland förstår jag varför våra hjärtan blöder...

"Jag har inte HIV men hon sa att jag är gravid Anna" 
 
Jag frågar om hon vet vem pappan är och jag får till svar att det är hennes fasters man.Hon är 19 och han är 30 så det är inga konstigheter.Det konstiga är att han våldtog henne, och det konstiga är att för henne förändras livet totalt,medans han går fri.Hon är inte en av våra Bristolungdomar,men hon är en av alla de flickor som får sitt liv förstört just på grund av en för tidig graviditet med en man som inte tar ansvar varken för flickan eller för det kommande barnet.
Hon är i fjärde månaden och hon har direkt ingenstans att ta vägen för familjen har vänt henne ryggen...
Ibland förstår jag varför våra hjärtan blöder....
 
 
 
                                                                                     Anna

Kommentarer
Postat av: Elin

Det finns inga ord för hur fasansfullt detta är, får en stor klump i magen när jag tänker på flickans öde... :,( och blir så förbannad när jag tänker på hur många män som tror sig ha rätt att våldta flickor och kvinnor...hur kan det ha blivit så?!

Svar: Det undrar jag med...när blev det okej liksom att behandla nån så? Man blir galen bara av tanken... Kram A
Jennie och Anna

2014-07-02 @ 08:50:07
Postat av: Lynn

Usch vad hemskt :( man blir både ledsen och arg när man läser det du skriver.

Svar: Visst blir man helt galen? Det går inte att förstå... A
Jennie och Anna

2014-07-02 @ 10:39:10
URL: http://lynnpetersson.se
Postat av: theknowhowkid.blogg.se

:( Trist...

Svar: Ja...och svårt att förstå.... A
Jennie och Anna

2014-07-06 @ 14:12:55
URL: http://theknowhowkid.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0