Lyckan över lite frukt..

För ett litet tag sedan var jag och min man bjudna på fest hemma hos Jennie föräldrar som har,och ska fylla jämt.
Det är skitsvårt att veta vad man ska köpa....Dom har varit med på hela vår resa med barnen på Bristol och dom vet att vi jobbar hårt för att få allt att gå ihop.
 
 
Jag gick nån dag innan festen i en glassig inredningsbutik för att hitta nåt fint att ge dem, så slog det mig bara...
Vad kan dom tänkas behöva som dom själva inte kan köpa? Absolut ingenting.... Vi här har ju allt vi behöver och mer därtill!
 
Jag bestämde mig för att glädja fler och gav barnen på Bristol en fruktstund istället. Jag hoppas och tror att Janne och Berith tyckte det var bättre än nån fancy ljustlykta som jag annars hade köpt...(Men Grattis igen och Tack för en sjukt rolig fest!)
 
 
Dom här bilderna kom precis från Eddie då barnen fått frukten idag!
Ananas,bananer,papaya,lime,vattenmelon och mango, bättre blir det inte!
 
 
 
                  
                                                                                    Anna
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

superfint av er!

Svar: Tack....och lyckliga barn blev det! :) A
Jennie och Anna

2014-07-20 @ 22:31:25
URL: http://incalabria.webblogg.se
Postat av: Pia

Vilken lycka! Och dubbel också, att känna att man gör skillnad är verkligen lycka!
Kramar

Svar: Den känslan är världsbäst! Kram! A
Jennie och Anna

2014-07-21 @ 15:11:05
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vilken bra present! Jag är övertygad om att alla blev jätteglada! Ljuslyktor har man ju hur många som helst, men lyckan i barnens ögon värmer ju mycket längre...

Svar: Barnen älskar frukt så det blev dom! Det finns inte mycket som värmer mer än lyckan i ett barns ögon... Kram A
Jennie och Anna

2014-07-22 @ 21:01:14
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0