Alla gör vad dom kan och det är bra nog!

 
 
Vi vet att Eddie är oerhört tacksam för det vi gör. Det låter han oss veta varje dag...
Sam likaså, ett Tack glöms aldrig av. Ibland svarar jag utan att tänka mig för, -Det är inget att tacka för!
Och det gillar inte Sam. Han förstår inte hur jag kan säga så när vi gör så mycket för dem.
Jag förstår hans reaktion men själv tänker jag inte på det längre.... det är klart att man hjälper till om man kan.
 
 
Dom i sin tur ser inte att dom också hjälper oss. Dom har inte skänkt oss en endaste krona,dom har inte heller gett oss en ny skola... men dom ger av sig själva,av sin tid och av sin kunskap.
Eddie leder oss på rätt väg så att vi enkelt kan ta bra beslut. Han peppar om nåt inte går som vi har tänkt oss och vi känner oss missnöjda över det. Han berömmer och visar att vi är på banan.
Det är också hjälp fast i en annan form. Om alla gör vad just dom kan så är det bra nog,alltid.
 
 
 
 
 
                                                                                        Anna
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Kikar in hos er igen. Nu har min skatteåterbäring kommit och pengar är skickade till er. Hoppas fler gör som jag!
Kram på er

Svar: Tack snälla! Vi hoppas på det också! :) Kram och Tack igen! :) A
Jennie och Anna

2014-06-05 @ 14:33:29
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0